Siemens EH777501E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH777501E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inductie Gebruiker 13-12-2008
Geschreven voor: Siemens EH777501E

Heb deze plaat van Siemens nu 2,5 jaar in gebruik.
Direct gekocht toen het model uitkwam, dit omdat dit model helmaal vlak gemonteerd kon worden met mijn (toen) nieuwe stenenwerkblad.
Nog geen minuut spijt van gehad.
Voorheen kookte we op gas, ik ben ervan overtuigd dat dit, ondanks dat het een elecktrisch apparaat is, een goedkopere manier van koken is dan gas.
De snelheid waarmee op deze plaat gekookt kan worden is ongekend.
Het grootste voordeel is voor mij toch wel het schoonhouden van deze kookplaat, dit gebeurt gewoon tijdens het schoonmaken van het werkblad.
De plaat is nu 2,5 jaar oud maar ziet er nog uit als helemaal nieuw.

microkid 22-09-2008
Geschreven voor: Siemens EH777501E

Heerlijke kookplaat. Gekocht ter vervanging van een 15 jaar oude inductieplaat en het verschil is enorm. Hij is heerlijk stil en enorm krachtig. Geen geluid van blazende ventilatoren. Ook geen geluid van de inductiespoelen. Dit was met m'n vorige plaat wel anders. Deze Siemens hoor je totaal niet. De temperatuur is zeer nauwkeurig in te stellen, van 0 tot 9 in 20 stapjes, dus ook halve stappen, erg handig. Op de P stand (power boost) is je eten in een mum van tijd heet. Verder zit er een warmhoudstand op, ook erg handig. Alles gaat via tiptoetsen op het glas. Verder natuurlijk de standaard zaken zoals een timer en wekker. Schoonmaken is een fluitje van een cent: nergens randjes, gewoon 1 grote glazen plaat. Je merkt duidelijk dat dit Deutsche gründlichkeit is, zeer degelijk en goed gebouwd. Een betere inductiekookplaat zal je voor dit geld niet vinden.